Wednesday, July 29, 2015

Bestnya menjadi ahli Shaklee

Assalamualaikum...

Selamat pagi (30.7.2015)

Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk Ila update blog dan buat entry untuk anda baca.

Hari ini adalah dua hari terakhir promo Julai 2015. Vivix dan B-complex adalah promo bulan ini.. Dah grab promo bulan ini? Kalau belum masih sempat lagi nak grab.
Selain itu Vita-lea PERCUMA masih lagi berlansung jika anda mendaftar ahli pada bulan ini dan membuat minimum satu pembelian.

Selain itu faedah dan keuntungan menjadi ahli Shaklee adalah

FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE

~ Anda boleh menikmati harga ahli (less sehingga 20%)
~ Menikmati bonus tunai dari UV yang terkumpul @ Promosi Bulanan setiap bulan
~ Peluang mendapat ganjaran 3C. Apa 3C tu??
- Cash
- Car
- Convention
~ Berpeluang menyertai group eksklusif kami untuk mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai produk, cara pengambilan, konsultasi dan tips

Di Shaklee sendiri juga banyak memberikan seminar tentang produk shaklee, kesihatan serta training.





Dalam Shaklee terdapat pelbagai supplement, selain itu untuk penjagaan rumah juga ada dan juga penjagaan muka.
Selain dari buat income dengan Shaklee anda juga akan kekal sihat dengan Shaklee kerana setiap supplement Shaklee yang dikeluarkan adalah dihasilkan dari sumber tumbuh-tumbuhan yang sangat bagus.
Dan Anti bahan kimia juga. 

Dengan Shaklee juga kami dapat merasakan percutian 5 star yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee,tidak kira didalam negara mahupon diluar negara.
Upline Ila sendiri dapat menghantar ayah menunaikan ibadah umrah dua kali dan ibu sekali dalam masa setahun. Alhamdulillah...
Kami juga merasakan income bulanan sehingga 5-6 angka hanya dengan duduk dirumah dan membuat Shaklee... ALhamdulillah... Alhamdulillah... 
Ramai juga telah dapat Car reward Dari Shaklee. Dimana setiap bulan Shaklee akan bayarkan duit kereta yang kita beli. Jimat berbaloikan?
Dapat bonus setiap bulan dapat juga ditanggung duit kereta kesihatan dijamin. Begitu juga kesihatan ibu bapa dan keluarga. Dapat pula bercuti bertaraf 5 bintang yang ditaja sepenuhnya.

Jom datfar ahli Shaklee sekarang untuk mendapat faedah dari Shaklee... Dimasa dunia yang banyak memerlukan duit sekarang ini kerja suami isteri pon belum tentu cukup untuk tampung kehidupan kita, dengan Shaklee anda dapat juga side income ditengah-tengah bulan. Tak lah ditengah bulan kita kekeringan duit kan?

Berminat dan ada keinginan nak tambah income yang sedia ada agar kita keluar dari zon sekarang dan pergi ke zon lebih selesa???
Hubungi Ila sekarang,Ila akan jadikan anda JUTAWAN


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;






Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia.



No comments:

Post a Comment