Saturday, July 18, 2015

Testimoni Set Slimming

Assalamualaikum.

Today Ila nak share Testimoni dari customer Ila yang telah mengamalkan hanya selama sebulan "Set Slimming Shaklee"


                 
Alhamdulillah Ila dapat feedback yang mengenbirakan dari customer Ila. Testimoni ini adalah testimonikedua dia dalam masa sebulan. First Testimoni Ila tak sempat nak masuk kan dalam blog Ila. First customer Ila dah loss 3 kg pada 2 minggu pertama mengamalkan set slimming shaklee. Dan setelah 2 minggu lagi penggunaan set slimming shaklee dia dapat loss lagi 2kg. So total loss kg adalah 5 kg dalam masa sebulan. Awesome gila lah....
Baju-baju lama dah mula boleh pakai. Perut dah tak buncit.. Alhamdulillah... Beraya dengan Kg yang baru lah pada syawal ini.

Tak rugi kan bila konsisten Shaklee tapi lagi happy. Ila lagi lah Happy bila customer Ila happy dan dapat yang mereka inginkan...
Alhamdulillah sangat2. Ini semua kerana kepercayaan u alls kepada Shaklee.

Time-time raya ini lah berat mula naik semula, biasalah makan open house sana sini kan. So jom amalkan set Slimming shaklee agar u alls dapat loss Kg atau dapat kekalkan Kg u alls sperti sebelum ini.

Customer Ila ini hanya mengamalkan Setbugdet Slimming Shaklee sahaja dapat loss 5kg dalam sebulan mengapa tidak anda.

Jom dapatkan Set Slimming dari Ila sekrang atau apa-apa supllement Shaklee.
Kedai Ila yang sentiasa beroperasi umtuk U alls.


Ila akan ke kajang petang ini, Mana yang inginkan Shaklee Ila boleh COD pada ualls yang area berdekatan. Pada yang area Ampang juga Ila masih open COD juga.

Sebarang pertanyaan atau ingin membuat order u alls boleh hubungi Ila seperti :

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;






Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia. 



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda

No comments:

Post a Comment