Saturday, July 18, 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum.


Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin Ila ucapkan pada semua umat Islam. Alhamdulillah Allah memberi kesempatan kepada kita semua untuk meraikan raya pada tahun ini.


   *belanja satu pict raya*

Tahun ini kami sekeluarga memilih tema hijau untuk digayakan. Tahun ini akk nombor 2 yang pilih tema. InsyAllah tahun depan turn Ila pula. Hehehehehe...

Tahun ini Ila beraya di Puchong atas perbincangan dengan mama dan adik beradik coz Ila teman sidie yang kena kerja. Alhamdulillah atas persetujuan semua Ila temankan sidie.
Beraya di Puchong semestinya tak sama beraya dikampung kerana dekat rumah tak ada orang pon. Tapi dari segi kesunyian itu, tak lah sunyi pon kat Puchong ini. Dentam dentum meriam sangat-sangat lah meriah. Terasa macam suasana kampung pon ada. Orang pon ramai juga cuma beza jalan tak lah sesak. Dan paling beza susah nak cari makan. Huhuhuhu.... Adoi.... Puas pusing satu Puchong nak makan....

Perjalanan raya tahun ini memang berbeza dari sebelum ini. Tahun ini berasa bersama ayah dipagi raya. Selepas sidie habis keje malam terus siap-siap sembayang raya then balik umah bersiap kerumah ayah pula. Alhamdulillah Izin Allah kami sampai rumah ayah dan duduk sampai ke petang. Balik dari rumah ayah bagi peluang pada sidie berehat pula.

Alhamdulillah juga kerana sidie dapat night shift pada hari raya ini. Jadi pada pagi kami dapat lah ke rumah saudara mara yang berdekatan Puchong ini untuk beraya.



     *ni pict masa kat umah ayah*

Dikesempatan ini Ila nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN pada semua yang sudi membaca blog Ila ini, Tak lupa pada ayah dan mama serta adik beradik saudara mara juga pada tunang tercinta juga. Serta pada semua ahli Jom kaya Shaklee.


Raya,raya juga permakanan jangan lupa untuk dijaga. Pengambilaj air kosong juga haruslah secukupnya, Kurangkan air manis dan bergas...

Pada yang memerlukan supplement Shaklee kedai Ila sentiasa open untuk u alls... Boleh buat order seperti biasa dan juga COD pon berjalan seperti biasa, Hanya untuk POS Ila tak dapat buat secara terus kerana Pejabat Pos masih lagi tutup. Hehehehehehe....

Sebarang Pertanyaan atau ingin order boleh hubungi Ila seperti ;


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;






Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia. 



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda

No comments:

Post a Comment