Wednesday, June 17, 2015

Kehebatan Herbal Bland Shaklee.




                                             

 Apa Fungsi Herbal Blend Shaklee?

Herbal Blend Shaklee ni dapat membantu untuk menghilangkan ruam2 pada baby. Selain itu sesuai juga untuk mereka yang mengalami tumit kaki pecah.siku kering. Dan juga mereka yang mengalami masalah jerawat dimuka. 
 
*ni pengguna x sampai sebulan*

Ila senriri pengguna herbal blend shaklee ni untuk menghilangkan jerawat degil yang dok menepek kat tepi muka seen december 2014. Alhamdulillah ila pkai selama lebih kurang 3 minggu perubahan mula kelihatan. Ila menggunakan Herbal blend pada awal April 2015.
Selain ila menggunakannya ila juga letak pada anak angkat ila yang agak mudah kena ruam di bahagian badan.Alhamdulillah dengan izinNya ruam hilang dan kini tiada lagi ruam dibadan.

Berita paling happy yang ila dapat semalam kakak ila yang mengalami gatal2 teruk pada kawasan miss V die pon gunakan Herbal blend (walaupon guna senyap2 ila punya) baru 3 hari kesan gatal2 makin kurang dan miss V dah x gatal lagi. Tiada lg pantang untuk die makan. Kini die ingin order untukdiri sendiri Herbal Blend untuk kegunaan harian die. Alhamdulillah..

Herbal Blend ni bukan je murah malah jimat, walaupon ila menggunakan beramai-ramai dan hari2 tepek kat muka tp dah masuk 2 bulan masih lagi da Herbal Blend ila dan masih banyak.
Ila juga ada bagi pada mama ila yang mengalami jeragat teruk dimuka. Alhamdulillah da nampak kurang sedikit kerana mama ila selalu skip. Bila ingat baru pakai bila lupa kelaut la jawabnya... Hahahahahaha....




Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.



REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;




Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia.



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
 
                                                                                
                                            

No comments:

Post a Comment