Sunday, June 28, 2015

Set Bersalin / Keguguran / Pembedahan.

Assalamualaikum...
Salam kasih Sayang.


Set Bersalin Shaklee ini ada empat item didalamnya. Pada ibu-ibu yang bakal berpantang atau sedang berpantang boleh mengamalkan set bersalin Shaklee ini coz dapat membantu u alls yang didalam pantang.

Antara item dalam Set Bersalin ;

B-Complex


B-conplex dapat menguatkan Antibody tubuh juga diperlukan untuk proses perbaikkan sel-sel darah merah. Dapat juga menghasilkan tenaga ketika berpantang.

Vita-Lea

..

Vita-Lea pula dapat membekalkan Nutrien yang diperlukan oleh sel. Penting juga untuk pertumbuhan sel dan pembiakan. Meningkatkan kecerdasan mental( elak kan meroyan)  dan ketahanan dari jangkitan.

Zinc


Zinc dapat mempercepatkan proses peyembuhan luka luar dan dalam. Juga dapat membantu masalah keguguran rambut. Pada u alls yang nak keingkan luka selepas bersalin zinc sangat sesuai..

Sustained Release Vita-C Plus


Vitamin C pula dapat membantu pertumbuhan gigi,gusi,otot,dan salur darah. Dapat juga menguatkan sisitem pertahanan badan. Untuk mencantikkan kulit wajah serta membantu menegangkan muka.


Untuk u alls yang masih tercari-cari set bersalin yang terbaik Shaklee adalah jawapannya... Set Berpantang Shaklee harus ada bersama u alls yang menghitung hari untuk menantikan kelahiran baby u alls.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;






Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia. 



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda

No comments:

Post a Comment