Sunday, June 28, 2015

Set Puasa,

Assalamualaikum.
Salam ramadhan ke 12.

Alhamdulillah sedar tak sedar kita dah melangkah minggu kedua Ramadhan. Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk berpuasa penuh.

Hari ni Ila nak Share serba sedikit Set Puasa dari Shaklee. Dimana Set ini boleh tahan laku keras ketika Ramadhan kerana dapat memberi tenaga sepanjang menjalankan ibadah puasa. InsyAllah...


Set Puasa Shaklee terdiri daripada;



Performance Drink (PD)


Performance drink Shaklee dapat mengurangkan dahaga. Selain itu mengimbangkan Metabolisma badan supaya kekal bertenaga.  PD juga dapat memelihara tahap gula dalam darah. Sesuai sangat la untuk bulan puasa ni.


ESP




ESp pula dapat mengeyangkan perut dan menahan lapar untuk satu masa yang panjang. Juga untuk ibu menyusukan anak dapat membantu memperbanyakkan susu ibu. Serta dapat juga menjaga kesihatan badan.


Meal Shakes 


Meal Shakes pula merupakan sumber Protein bersama Vitamin Mineral tambahan. Juga mampu membekalkan tenaga ketika berpuasa.

Tiga Gabungan Set Puasa ini dapat membantu anda kekal bertenaga sepanjang Ramadhan.  Serta sesuai untuk anak-anak yang baru berlajar berpuasa, agar mereka kekal aktif walaupon berpuasa so anak-anak tak lah puasa sekerat hari je....

Nak dapatkan Set Puasa untuk Minggu kedua terakhir Ramadhan anda?

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;






Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia. 



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda

No comments:

Post a Comment