Monday, June 22, 2015

Penghibur Hati Mommy and Daddy



Assalamualaikum.
Salam Kasih sayang.
Salam Ramadhan ke 6(23.6.2015)


Siapakah penhibur hati mommy? Siapa pula Mommy nya ni? Hehehehehe....
Mommy nya semestinya ila lah. Dan Daddy dah sure-sure sidie ila... huhuhuhuhu...

Kami ada seorang anak angkat yang bernama Mohamad Adli Iskandar. Ila jaga iskandar dari iskandar lahir lagi. Sangat-sangat lah kami ni sayang pada iskandar dan kami juga belajar menjadi ibu bapa yang baik sebelum memeliki anak sendiri. Alhamdulillah niat baik kami Allah makbulkan dengan kehadiran iskandar.

Iskandar yang kini berusia 1 tahun 1 bulan 4 hari. Macam sekejap je melihat iskandar sudah setahun. Dari seorang baby yang tidak tahu apa-apa kini dah pandai berjalan dan pandai nak ikut berjalan dah pandai minta apa yang dia nak... SubahanAllah mgkn apa yang ila rasa ini juga sama macam ibu diluar sana. terasa happy sangat-sangat bila melihat anak membesar didepan mata.
Syukur Iskandar menjadi anak yang aktif dan bijak.



*ni kami bawa dia ke Ioi mall*




Iskandar dilahirkan pada 19 Mei 2014 tepat jam 12.45Pm Di hospital Serdang. Berat ketika dilahirkan dalam 2kg lebih. Tapi hari demi hari Iskandar membesar dengan penuh kasih sayang yang kami berikan dan penuh prihatin agar kami dapat mendidik Iskandar menjadi anak yang soleh dan berjaya nanti. InsyAllah...


Salah seorang push factor ila juga didalam Shaklee. Ila nak Iskandar berjaya dan ila mampu bagi pelajran yang sempurna pada dia. Dan juga Ila nak Iskandar juga mcm anak orang lain dapat kelengkapan harian dan juga dapat mainan walaupon harga tidak lah semahal anak orang kaya atau mereka yang berkerjaya kerana sekarang ila masih lagi belum mampu Tapi ila Yakin dan ila tanamkan dalam hati niat Ila untuk Iskandar agardia dapat secukupnya.
Iskandar ni juga boleh dikatakan baby hotel sunway, kenapa? Kerana dari kecik Ila selalu bawa dia ke hotel tempat keje ila yang lama. Sebaik saja habis 44 hari tempoh berpantang ial trus bawa jalan-jalan ke hotel dan seterusnya bila ila free dan tiada aktiviti ila akan bawa Iskandar ke hotel sehingga sekarang juga. Iskandar boleh dikatakan pujaan staff-staff hotel. hehehehehe.


Iskandar ni yang kami nampak seorang yang tidak takut dengan siapa-siapa. Yang kami nampak lah kerana bila bawa pergi mana-mana ada yang nak dukung dia tak menangis tapi dia suka. Selain itu juga Iskandar ni mudah sangat-sangat tersenyum. Alhamdulillah kecik-kecik dah pandai sedekah.
Orang yang paling suka bermain dengan Iskandar bukan lah mommy dia tapi Daddy dia. Pantang daddy dia tak sibuk dan tak penat confirm Iskandar dengan Daddy je lah dok main sampai terdekak-dekak Iskandar gelak. Macam lah daddy dia je pandai main dengan dia. Tapi Alhamdulillah lah tak ada ruang antara daddy mommy dan iskandar. Kami dah macam sekeluarga yang kecil. Mommy juga yakin ananti mommy akan bagi Iskandar adik pula. So iskandar nanti tak lah bosan sorang-sorang.




                                 *belanja pict kami berdua ketiak ila bertunang*

Semoga Iskandar yang menjadi penghibura Mommy dan daddy menjadi anak yang soleh dan bikaj pandai. Push Factor mommy didalam Shaklee. Nanti Mommy nail pentas Iskandar ikut sekali ya. Kita sama-sama ambik arward shaklee...

MOMMY DAN DADDY SELALU SAYANG AWAK ANAK KU MOHAMAD ADLI ISKANDAR.


Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;






Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia.



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
 





    

    No comments:

    Post a Comment