Wednesday, June 17, 2015

Vitamin Kecantikan shaklee





Assalamualaikum....

Selamat petang semua..




Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan olehNya untuk meneruskan hidup diatas muka bumi pinjaman DIA ni....



Syukur Alhamdulillah ila masih lagi diberi peluang juga untuk update blog kesayangan ni.
Alhamdulillah dapat tunang yg memahami yang sangup hantar kesana ke mari untuk ila meneruskan bisnes Shaklee ila ni,


Sempena bulan Kecantikan ni, ila nak share testimoni dari cust kami yang mengamalkan Vitamin kecantikan dari Shaklee...






Alhamdulillah hanya penggunaan 8 bulan muka kembali bersih,cantik dan makin nanpak muda. Hanya dengan mengamalkan Vitamin C dan Vitamin E shaklee sahaja.
KUlit muka yang dahulunya berminyak, kulit berjerawat pasir, pori besar dan mengalami tona tidak sekata dihidung. Alhamdulillah berkat iktiar sis ni dengan mengambil set kecantikan Shaklee dia kini berubah dari kulit muka berminyak kini tiada lagi, dari jerawat pasir menimbun kini makin berkurangan dan dari garis2 halus dimuka pon makin pudar...
Sangat2 berbeza dari dec2012 ke ogos 2013. Muka pon nampak makin muda,sebab vitamin C dari shaklee ni kan mengaandungi buah oren yg amat sesuai untuk kulit wajah kita.

Jika anda juga mengalami masalah seperti ini, jangan tunggu lagi. Jangan terus biarkan kulit muka anda hadapi masalah seperti ini. Hentikan penggunaan produk luaran yang merosakkan kulit muka. Jom cepat beli Vitamin Shaklee daripada ila dengan harga yang berpatutan. Ila juga akan berikan tips penjagaan wajah dengan semua produk Shaklee. Khas untuk pelanggan ila sja... :)


Jom dapatkan Vitamin kecantikan anda hari ni dari ila, boleh hubungi ila ;














Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia.


Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!













































No comments:

Post a Comment