Tuesday, August 11, 2015

Basic H Organic Cleaner Shaklee

Assalamualaikum.

Selamat pagi.

Sihat ke semua? Ila harap semua dalam keadaan sihat sahaja. Alhamdulillah hampir ke penghujung Syawal kita masih lagi diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan kiatas dunia pinjaman Allah ini.

Entry kali ini Ila nak keluar sekejap dari penerangan mengenai Supplement Shaklee tapi masih lagi dalam barangan Shaklee. Untuk pengetahuan semua Shaklee bukan sahaja ada supplement dan set pencuci muka tapi terdapat juga untuk penjagaan rumah salah satunya Basic H Organic Cleaner Shaklee. Banyak kegunaan Basic H Organic Shaklee ini dalam rumah kita taw.



Basic H Organic Cleaner Shaklee ini pencuci serbaguna dan berkuasa yang tidak perlu dibilas. Ia juga tidak mengandungi toksin serta mesra alam. Kepekatan didalamnya adalah sangat tinggi 10oz dapat menghasilkan 48 gelen bancuhan. Awesome kan?
Kecil-kecil cili api ini. Basic H Organic Cleaner Shaklee ini bukan hanya untuk kegunaan baragan sahaja malah boleh digunakan untuk kegunaan harian kita seperti mencuci sayur-sayuran dan ayam.
Macam pelikkan? tapi itu lah kenyataan nya. Ila sendiri penah dapat customer yang beli Basic H Shaklee ini untuk kegunaan anak kembarnya yang mengalami chicken pox. Dan hasilnya... Alhamdulillah dengan penggunaan seminggu sahaja parut chicken pox dan demam anak kembarnya kembah dan kesan parut pon makin berkurangan.

Antara faedah Basic H Shaklee adalah ;


  1. Dapat mencucui dan membersihkan sayur-sayuran daripada bahan kimia.
  2. Dapat mencuci dan membersihkan ayam serta hasil laut.
  3. Mencucui peralatan memasak.
  4. Mencucui bilik air,tandas dan sinki.
  5. Boleh juag untuk mencuci tangan dan badan.
  6. Dapat menaggalkan kotoran pada baju.
  7. Juga mampu mengasah pisau menjadi tajam.
  8. Dapat membersihkan dakwat pen yang terkena tangan dan baju.
Selain itu Basic H Shaklee ini juga dapat membantu dalam waktu kecemasan. Seperti :

  • Meghapuskan kutu dikepala ( basuh rambut dahulu. kemudian titik 10 titik Basic H Shaklee dalam air dan lumurkan dikepala kemudian basuh)
  • Terkena air panas ( Sapukan terus Basic H Shaklee pada tempat yag melecur)
  • Membunuh Serangga (Tuang 4-5 titik Basic H Shaklee dalam botol semburan kemudian sembur ditermpat-tempat mudah seranga datang)
  • Demam panas-Rawatan sementara (Tuangkan 4-5 titik didalam baldi dicampuri air dan sapukan pada seluruh badan)
  • Sakit gigi ( letak 5-6 titik Basic H shaklee didalam cawan didisi air dan kumur. untuk gigi berlubang titikkan 2-3 titik dikaps kemudian letak digigi yabg berlubang).
  • Ulser mulut/ mulut berbau ( tunagkan 4-5 titik dan buat kumur).
  • Gatal-gatal badan ( tuangkan 4-5 titik dalam gayung mandi dan gosokkan ditempat yang gatal).
Ila sharekan juga serba sedikit testimoni penggunaan Basic H Shaklee.

                                                   *testimoni untuk kasut sekolah*




                                           *testimoni untuk sayur-sayuran*

Yang bestnya mengenai Basic H Shaklee ini adalah kandungan didalamnya adalah tidak bertoksin, Tanpa gas beracun, juga tiada bahan kimia yang berbahaya, tanpa pewangi, PH yang seimbang, melembutkan tangan,dan paling penting tidak berklorok. Bukan senang untuk dapat bahan cucian yang boleh digunakan untuk pelbagai barang dan tidak mengandungi bahan kimia. Hanya dengan Basic H Shaklee Sahaja..


Berminat untuk menjadi ahli dan membuat order untuk mendapatkan supplement terbaik Shaklee hubingi Ila ;

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;




Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia




No comments:

Post a Comment