Saturday, August 15, 2015

Set Pelajar Shaklee

Assalamaualaikum.

Entry kali ini Ila nak menceritakan mengenai set pelajar Shaklee.
Seorang ibu bapa pastinya mengingkan anak-anak mereka berjaya dalam pembelajaran. Adakah anda sebagai ibu bapa mengambil langkah untuk memastikan anak-anak anda kekal cergas dan fokus ketika belajar?
Ramai ibu bapa yang salah cara ketika mendidik anak mereka untuk berjaya dalam pembelajaran. Ramai menggunakan kekerasan seperti memukul anak dan memarahi anak-anak mereka ketika menyuruh membuat kerja sekolah. Bukan Ila kata itu tidak boleh tapi sebagai seorang ibu bapa kenapa kita sanggup buat demikan pada anak kita? Itu juga bukan membuat mereka lebih fokus tapi membuatkan mereka akan memberontak kerana mereka buat kerana terpaksa bukannya rela.
Bila anak-anak terpaksa melakukan nya mula lah disitu mereka belajar tiada keikhlasan dan mula ponteng sekolah dan sebagainya.

Sebagai ibu bapa, mereka haruslah mendidik anak-anak dari kecil untuk minta belajar dan memberi mereka supplement untuk membantu mereka leboh fokus kepada pembelajaran. Dan jangan sedekali memaksa mereka untuk mengambil jurusan yang mereka tidak berminat.





Set pelajar Shaklee mengandungi ;


  • Omega Guard 
- kAYA DENGAN OMEGA-3, DHA dan EPA untuk membantu anak-anak lebih bertenaga.
-Diperbuat daripada 3 kali proses penyulingan.

  • B-complex
-Membekalkan tenaga 
Pengambilan Asid folik dapat mengurangkan risiko kelahiran anak kecactan otak.
Membantu mengawal tekanan.

  • Lecithin
-Kolina satu kpmpenan aseti kolina neurotransmiter yang menghantar masej kepada otak. Soy lecithin adalah sumber utama kolina.
- Membantu anak-anak lebih fokus

  • Vita-Lea
-Membekalkan Nutrisi yang diperlukan oleh sel.
-Meningkatkan kecerdasan mental dan ketahanan dari jangkitan







REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;




Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment