Thursday, August 13, 2015

Hadiah Syawal

Assalamaualikum.

Selamat pagi.


Entry kali ini suka Ila nak share dengan u alls semua hadiah syawal Ila dapat. macam pelikkan dah besar macam ini pon masih ada hadiah masa syawal. Dan kenapa pula Ila dapat hadiah syawal?
HAdiah yang Ila dapat semstinya dari kekasih hati Ila. Hihihihihi...

Alhamdulillah berkat gaji pertama zahir di 7-eleven dia niatkan diri dia untuk belikan Ila handset sebab handset Ila yabg sebelum ini selalau buat hal dan handset itu pon dah lama Ila pakai. Jujur Ila cakap sebenarnya rasa sayang dekat handset lama itu sebab itu handset couple kami beli masa zahir keje dekat Langkawi dulu. Tapi mungkin ini rezeki Ila lagi untuk dapat handset baru.
Selain dari hadiah semperna first gaji zahir ini juga hadiah untuk Ila kerana berjaya menurunkan berat badan juga. Ila tak tahu pulak dia ada niat nak bagi hadiah kalau Ila dapat turunkan berat badan.
Ini lah mphamad norzhahir bin mohamad natu yang sentiasa ada hadiah untuk Ila dan orang-orang dia sayang. Cuma kadang kala kita dapat tahu hadiahnya awal-awal kadang-kala memang kita tak tahu.

Syukur sangat-sangat diusia perhubungan kami mencecah kelima tahun ini kami lalui macam-macam dugaan dan pelbagai hadiah Ila dapat dari zahir ini. Masih ingat lagi masa tahun pertama kenal zahir hadiahkan cincin emas untuk raya. Ya Allah masa itu rasa macam percaya dengan tak je. Macam mimpi je, takut pon ada.Hahahaha.. Zahir ini kalau nak bagi hadiah dia tak kira ulangtahun perkenalan ke birthday ke dia rasa dia nak bagi dia bagi. Pelikkan? Selalunya orang bagi time-time hari istimewakan, ini tak hentam sahaja. Untuk hadiah syawal ini bagi Ila ini hadiah kedua didalam syawal zahir bagi Ila yang sebelum ini memang tak tentu harinya. Alhamdulillah.

Bersyukur sangat-sangat Ila dapat zahir yang menyangi Ila lebih dari dirinya sendiri dan mengutamakan Ila dari dirinya sendiri. Zahir juga tulang belakangh Ila yang utama dalam bisnes Shaklee Ila ini selain family Ila.

Oh ya, disebabkan Ila loss 28kg dalam 6 bulan Ila dapat Handset Lenovo Tab 2 taw. Macam mana Ila loss 28kg? Semestinya Ila mengamalkan supplement dari Shaklee. Set Slimming Shaklee. Ila konsisiten dengan Set Slimming shaklee ini dalam masa 6 bulan dan hasilnya sangat memuaskan hati Ila. Sampai zahir pon hadiahkan Ila handset. Antara Ila ambik set slimming adlah Alfalfa Shaklee , Herb-lex , Lecithin dan Cinch Coklat. gabungan ini memang membuatkan lemak dalam badan kita dibuang sehingga kita sendiri rasa awesome. Ila tak payah menahan lapar bila Ila nak kurus. Best kan?


                                        * belanja satu pict dengan hp baru*

Lepas raya ini berat badan pastinya naik kan kalau tak banyak sekilo dua pastinya ada penaikkan. Biasalah itu makan sana-sini pekena pulak ketupat lemang nasiimpit lagi. Sedapnya lah hai... So kalau rasa sekilo dua itu membebankan u alls semua apa lagi jom detoxkan lemak-lemak u alls dengan Shaklee..

Hubungi Ila untuk dapatkan set Slimming Shaklee. Harga Kasih sayang Ila bagi sempena Ila dapat hadiah Syawal.


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;




Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment