Friday, August 7, 2015

Collagen Powder Shaklee

Assalamualaikum.

Hai semua. Ila harap semua dalam keadaan sihat-sihat sahaja. Syawal bakal melabuhkan tirai, macam mana dengan Syawal semua? Ila harap Syawal semua happy dan seronak sahaja. Alhamdulillah Syawal Ila macam Syawal yang lain. Masih ada jemputan open house walaupon dekat penghujung Syawal ini.

Hari ini Ila nak share serba sedikit mengenai Collagen Powder Shaklee. Dimana kita semua tahu collagen ini pastinya untuk penjagaan muka agar kekal muda. Ye, betul itu macam itu juga Collagen powder Shaklee.

Apa itu Collagen?
  - Collagen adalah sejenis protein yang diperlukan oleh tubuh badan untuk menyokong tisu-tisu badan kita gar kita kekal remaja dan keanjalan kulit.
Selepas umur kita 25 tahun penghasilan collagen semakin berkurangan, jadi, bila kekurangan collagen tiada lagi yang menyokong tisu badan kita. Cuba lihat baby yang sentiasa comel kerana diusia mereka itu collagen didalam badan sangat aktif untuk berkembang.
Bila collagen kekurangan lama-kelamaan timbullah kedutan di kulit seperti ditepi mata. Tanda-tanda kita sudah kekurangan collagen. Malu dan segan kan nak jumpa kawan-kawan bila muka kita tak sama seperti usia kita. Usia baru 30 tahun tapi muka nampak macam 40 tahun. ALAMAK!!!! Malunya....
Untuk itu kita mestilah menjaga collagen didalam badan kita gar kita tampil cantik dan awek muda sahaja.

Shaklee juga tidak terkecuali untuk mengeluarkan Collagen Powder Shaklee untuk membantu kita kekalkan collagen didalam badan kita. Collagen Powder Shaklee bertindak dala, tiga cara iaitu :


  • Keanjalan
  • Penghidratan
  • Antioksidan.
Pastinya u alls tertanya-tanya kan apa bahan yang terdapat dalam Collagen Powder Shaklee ini sampai boleh buat muka awek muda lagi. Ok, dalam entry ini Ila share bahan-bahan yang terkandung didalam Collagen Powdee Shaklee

   

Bahan utama didalam Collagen Powder Shaklee adalah Sisik ikan merak dari laut dalam. Fungsi sisik ikan merah adalah untuk menyokong pembentukkan tisu penyambung. Selain itu ia juga ditambah dengan 7 bahan aktif seperti 
  1. Estrak biji benih camelia japonica
  2. Estrak Pfafafia
  3. Kolagen ikan
  4. Ekstrak kerang-kerangan
  5. Lactobacillus acidophilus
  6. Vitamin C
  7. Vitamin B
Antara kebaikkan Collagen Powder Shaklee ;

  • Kurangkan rambut gugur
  • Kuku menjadi lebih cantik dan kuat
  • Kulit menjadi lembap dan kelihatan sihat
  • Kedutan dimuka berkurangan
  • Muka menjadi awek muda
  • Tulang menjadi kuat
  • Mata lebih sihat.
Collagen Powder Shaklee bukan sekadar untuk menjaga kulit wajah sahaja malah boleh membaiki keseluruhan didalam badan kita. Selain mrnjadi cantik kita juga akan tampil lebih sihat.

          

Nak muka berubah macam gambar dekat atas ini? Umur 45tahun tapi kelihatan macam 25 tahun? Kedutan tiada dan kulit muka lebih anjal? Apa lagi jawapannya ialah Collagen Powder Shaklee lah. Ila penah bagi dekat mama Collagen Powder Shaklee untuk mama tampil lebih cantik dan kelihatan muda, serta mam juga mengalami jeragat dimuka, Alhamdulillah makin berkurangan jeragat dimuka mama. 

Siapa yang ingin kelihatan muda dari usia sebenar? Siapa nak tampil cantik dan gebu?
Siapa nak suami puji anda kelihatan seperti mula-mula kenal dulu dan makin cantik?
Jom dapatkan Collagen Powder Shaklee dari Ila sekrang.
Kadang kala yang mahal itu sebab bahan-bahan didalamnya sangat bagus. Kenapa perlu berkira untuk kecantikkan diri sendiri dan untuk mendapat hasil yang memuaskan?

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;




Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment