Thursday, August 13, 2015

Set Kecantikkan Shaklee

Assalamualaiku.

Cantik..... Sape yang tak nak cantik, betul tak? Tak kira lelaki ke perempuan sebenarnya. Tapi kecantikkan ini lebih cenderung kepada wanita. Terutama kepada ibu-ibu yang sudah mempunyai anak dan berkerjaya. Tak kan nak tampil kurang cantik bila ke tempat kerja dan jika berniaga pastinya inginkan penampilan yang menarik agar dapat menarik ramai pelanggan dan agar lebih konfindent bila pelanggan nak beli barang. Pada surirumah tangga juga jangankata duduk rumah tak perlu cantik, jaga muka bagai, duduk rumah juga perlu menjaga penampilan dan kecantikkan untuk suami tercinta agar sejuk mata suami memandang si isterinya. Bagi kita sebagai seorang Islam cantik didepan suami kita mendapat pahala dan WAJIB kita bercantik-cantik untuk suami kita.

Kecantikkan tidak asing lagi bagi seorang wanita yang amat mementingkan penampilan dan menjaga penampilan mereka. Dizaman yang moden ini terdapat macam-macam cara untuk tampil lebih cantik dan anggun. Ada juga hanya berlandaskan Make-up sahaja dan ada juga yang membuat pembedahan dan sebagainya lah. Pembedahan??? Ngeri dengarnya, walaupon Ila ini sendiri tak pernah lalui lagi pembedahan tapi dari pengalaman mendengar orang sekeliling menceritakan bertapa sakitnaya pembedahan itu dan masa Zahir sendiri buat pembedahan kaki Ila boleh nampak bertapa sakitnya untuk ditanggung ini kan pula untuk merubah wajah kita ini. ADoiiiiii..... Hakak-hakak semua,sakit itu... Dari buat pembedahan yang kos nya boleh tahan tinggi itu baik keluarkan duit yang tak seberapa beli supplement yang lagi baik.

Entry Ila kali ini Ila nak share set kecantikkan Shaklee yang  dapat membantu anda kelihatan cantik dari dalam dan bukan hanya cantik kerana Make-up sahaja. Selain itu badan pon menjadi sihat juga.
Didalam Shaklee kami menyediakan 3 supplement untuk set kecantikan Shaklee dan gabungan ketiga-tiga ini akan membuat anda menjadi lebih cantik dan awek muda. ANtara Supplementnya adalah Vitamin E, Vitamin C dan B-complex Shaklee



Peranan Vitamin E :

  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit.
  • Melindungi kulit dari sinar ultraungu.
  • Menjaga kelembapan kulit.
  • Menghapuskan radical bebas yang akan merosakkan sel kulit.
Peranan Vitamin C:

  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara.
  • Merangsang pembentukkan dan peningkatkan kolagen.
  • Dapat mencerahkan kulit.
Peranan B-complex ;

  • Sebagai pelembap
  • Mencegah pigmentasi.
  • Melambatkan tanda penuaan.
  • Mengubati jerawat.
Gabungan Vitamin E, Vitamin C dan B-complex akan dapat menghasilkan ;
  • Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus dimuka.
  • Mencegah penuaan.
  • Mencerahkan kulit.
  • Menjaga kulit dari sinaran UV.
  • Menjadikan wajah lebih berseri.
  • Awek muda
Ila ada sediakan Testimoni dari customer yang mengunakan Set Kecantikkan Shaklee dan hasilnya memang AWESOME...




Kenal tak Juma? cantikkan kulit Juma ini. Rasa geram je tengok kulit wajag dia. Dia juga salah seorang yang mengamalkan B-complex. B-complex juga salah satu supplement untuk set kecantiikkan Shaklee. Ila sendiri teringin nak inginkan kulit macam Juma..


Ila yakin ramai wanita-wanita diluar sana inginkan kulit secantik dan secomel Juma ini. Tidak terkecuali Ila juga. 
Kenapa perlu keluarkan kos yang lebih tinggi untuk kelihatan cantik tapi ianya hanya sementara dan kenapa tidak mahu beli supplement yang diyakini dan dapat mengekalkan kecantikkan dalam jangka masa yang panjang? Kenapa pula nak menyorokkan muka dari make-up yang tebal-tebal? KEcian dekat kulit muka kita ini yang terlalu banyak terdedah kepada asid-asid didalam barang make-up itu...
Mulai hari ini jom sama-sama dengan Ila kita tukarkan cara pengajaan kulit kita ini agar kulit kita tampil lebih segar dan cantik serta lebih bertenaga dengan supplement Set Kecantikkan Shaklee.

Berminat untuk memiliki Set Kecantikkan Shaklee boleh hubungi Ila ;


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;
























Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment