Thursday, August 13, 2015

Kurus dan Sihat dengan Shaklee

Assalamualaikum...


Selmat petang.

Gemuk? Banyak Spare tayar? Padan muka kau tak boleh pakai baju cantik-cantik. Kuat makan...
Macam-macam gelaran dapat bila badan mula naik dan berisi. Stress jangan cakap lah kan... Rasa nak tumbuk je mulut orang yang cakap macam-macam ini,  tapi itu lah hakikiat kita sebagai seorang yang berbadan besar alami hampir setiap hari dan selagi badan ini tak kecik. Nasihat Ila jika anda yang berbadan besar mengalami macam ini, ambik jadikan pembakar semangat kita untuk kelihatan lebih kurus dan menjadi lebih cantik dari orang yang berkata macam itu. Ini juga Ila lalui satu ketika dulu. Ini juga Ila lakukan untuk Ila bakar semamgat Ila agar Ila berjaya kurus dan mendapat berat badan didambakan.

 Ramai juga yang tanya betul ke boleh kurus dengan Shaklee ini? Ntah-ntah nanti berhenti naik dua kali ganda plak. Ada juga cakap ala baik diet sendiri je. Tapi kita tahu ke cara-cara diet yang betul?  Ila nak buktikan pada semua dengan Shaklee Ila berjaya loss Kg Ila. Dengan Shaklee Ila juga mampu tampil lebih anggun dan lebih berkeyakinan.  Apa yang Ila amalkan untuk Ila loss KG Ila?

Ila konsisiten mengambil supplement Set Slimming Shaklee ini selama 6 bulan dan hasilnya Ila mampu buang 20kg dan lebih lemak-lemak yang selama ini duduk berkampung dalam perut Ila ini. Haishhh... Stress betul bila diingat kembali membawa 20kg lebih lemak kesana-sini kalau mengandung pon sembilan bulan je dibawa ini lama betul. Huhuhuhuhu... Ila ambik Lecithin , Heb-lex cinch coklat dan juag Alfalfa untuk membantu Ila membuang lemak-lemak yang ada. Kenapa banyak? ada tau yang PM Ila tanya kenapa perlu ambk banyak sangat supplement? Ok Ila akan terangkan setiap supplement Ila ambik.

Alfalfa ;


  • Mencuci Usus.
  • Bantu dalam masalah pencernaan.
  • Bantu Metabolisma.
  • Mengandungi saponin sebagai penganti serat diperlukan badan.
Lecithin;
  • Mencegah lemak.
  • Mencairkan Kolestrol.
  • Juga membantu memerangkap minyak-minyak yang tidak diperlukan oleh badan agar tidak meletak dididing badan.
Herb-Lex;
  • Membantu detox najis-najis yang tersekat didalam usus.
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan pembuangan najis secara lembut.
  • Membantu melawaskan pembuangan
  • Sesuai untuk atasi masalah sembelit.
Cinch (coklat/vanila/latte)
  • Menyimpan otot yang sedia ada dan memelihara otot dari rosak.
  • Membakar lemak yant tidak diingini.
  • Mengurangkan inci 
  • membuatkan kita terasa kenyang dan bertenaga.
             * ini tida konsep utama set slimming Shaklee*






                             *ini antara Ila amalkan untuk kurus*


Ila mula konsisten mengambil set slimminh Shaklee ini bermula dalam penghujung bulan 12 2014 atau lebih kurang awal tahun 2015. Selepas mengamalkannya sehingga bulan jun 2015 Ila mengambil  keputusan untuk timbang berat badan Ila selepas Upline Ila Ummi Erna tegur yang Ila nampak kurus dan muka nampak kecik. Macam itu juga Fatin yang salah seorang ahli Shaklee juga. Akhirnya Ila pon ambik keputusan pergi ke farmasi untuk timbang berat badan, Ya Allah rasa nak melompat masa itu bila tengok jarum timbang itu menunjukkna anga 62kg... Bayangkan yang sebelum ini Ila takut nak timbang sebab bila pergi timbang berat 80kg++++. masa itu tengah tunggu Zahir balik kerja rasa macam nak menjerit bagitahu dekat dia, punyalah excited gila kan. Huhuhuhuhu...

Hanya dalam 6 bulan sahaja Ila dapat jadikan impian Ila semakin hampir. Target berat badan idaman Ila adalah 60kg. 2 kg je lagi.... happy nya lah... Sampai masa buat entry ini pon duduk senyum sorang-sorang coz teringat masa timbang hari itu.. Ila share juga pada u alls semua perubahan Ila.

                              *NO more Spare Tayar*

Alhamdulillah... Berita gembira Ila Sharekan pada semua yang Ila sayang dan Ila juga tak nak korang rasa macam Ila penah rasa diejek dengan macam-macam panggilan yang kurang enak dan yang membuat korang down. Jom sama-sama dengan Ila kita kurus dan kejar target berat idaman kita. Ila boleh kenapa tidak anda? Customer Ila juga mampu loss 8kg dalam masa sebulan sahaja. 



REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ILA;
























Jika anda berminat untuk dapatkan produk SHAKLEE ataupon nak COD area Puchong, Sunway, Bukit Jelutong, Usj, Pealing Jaya, Ampang, Hulu Langat dan kawasan sekitarnya boleh hubuungi ila untuk membuat temujanji. Untuk kawasan luar pon masih boleh buat pembelian dari ila, ila akan POS pada alamt anda ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment